Saturday, January 29, 2011

mimpi....xsuka






mimpi..mimpi..mimpi...arghhhhhhhhhh xsuka..xsuka..xsuka..xsuka..aku xsuka bila aku tidur dan bermimpi, bukan sebab apa asal jak aku mimpi mesti mimpi aku tu yang advance dan adventure punya la..ia bukan jadi mainan tidur ku tapi dha jadi gangguan buat aku..mungkin kamu fikir ia perkara biasa tapi tidak dengan aku...aku xsuka bila aku mimpi macam-macam ni..kadang-kadang mimpi aku boleh bersambung jika aku terjaga ketika aku bermimpi apabila aku tidur semula, eya se0lah-olah bersambung..

macam mana mimpi yang advance dan adventure 2??? dua tiga hari lepas, aku bermimpi, aku dan dua lagi rakan serumah aku naik satu kenderaan yang dipandu oleh kawan aku sendiri la..dalam perjalanan yang aku sendiri tidak tahu kemana dan di mana..kami digangu oleh hantu, p0ntianak...yang lebih teruk dalam mimpi aku ni..aku nampak dia(hntu 2) mcm real..walaupn sememangnya aku xpenah tngk hantu pn..tiba-tiba kami terteng0k sebuah rumah. then kami pun minta t0long..kebetulan rumah tu rumah bomoh..then b0moh tu cakap kat kami, kami kena mandi dha mandi apa yang pasti mandi untuk hilangkan gangguan dari hantu2 semau tu..0leh kerana terlalu tkut, kami pn itu sjak la..0rang 1st yang di mandikan ialah aku..kwn aku yg lain tnggu kt dalam..sebelum aku di mndikn, b0moh tu minta izin ke mna ntah aku pn lupa..dia buat aku mcurigakan then aku pn ikut kemana dia pergi..smpai satu tmpat..dia tnjukkn dirinya sbnr..agrhhhhhhhhhh rupa2 dia la antu yg kejar2 kami..aku pn lari la mndapatkn kwn2 aku td 2..kami bertiga lari mendapatkan kereta kami td 2 dalam masa yang sama kami pun dikerja 0leh b0moh td tu..takutnya,kami berjaya masuk kedalam kereta tapi sebelum aku berjaya menutup pintu kereta tiba-tiba........

then aku pn terbangun kerana terlalu takut...apa punya mimpi la ni..jelek nya..xada ka mimpi yang indah2 skit?? sekarang sebelum aku tidur aku berdoa agar aku xbermimpi ketika aku tidur...


No comments:

Post a Comment