Thursday, January 13, 2011

berakhir juga

ini la yang aku tunggu-tunggu akhirnya dia lepaskan aku...bukan sebab aku tak sayang dia tapi memang kami dah tak boleh bersama..this is the best way..walaupun ketika ini hati ku, mata ku menangis, tapi inilah yang terbaik untuk kami...dia bukan untuk aku dan aku bukan untuk dia..agak susah juga aku mau terima kenyataan ni tapi apa yang aku boleh buat...

aku harap dia dapat penganti yang lebih baik dan lebih memahami dia..aku??he3 aku tak nak terima sapa2 dah, aku dha janji dengan diri aku, lepas dia, aku xkan terima sapa2 dha..sebab aku fikir dialah yang terbaik untuk aku tiada yang boleh menggantikan tempatnnya dihati ku selain daripada suami ku kelak..

walaupun apa yang telah terjadi diantara kita b..ney tetap sayang b..ney bahagia selama kita bersama..ney berterima kasih kerana b selalu buat ney tersenyum sendiri2...

No comments:

Post a Comment