Sunday, January 23, 2011

januariku

dalam bulan januari ni banyak benda yang mengecewakan berlaku rasanya xada benda yang boleh buat aku happy la...antara event-event ku pada bulan januari:


1.  11 januari 2011 dapat inf0rmati0n yang bapaku nak balik kg dalam bulan 2


2.  13 januari 2011 aku putus cinta..usia percintaan ku hanya mampu bertahan 1 tahun 3 bulan 3minggu 6 hari


3.  21 januari 2011 abang ku bagi tahu berita yang amat-amat mengecewakan dan memalukan


4.  22 januari 2011 kerana sedih dengan berita yang abg ku bgtau aku sngt2 perlukn dia(xbf) sbb kalu masala ni tmbul lagi then aku akan share dgn dia, dan bila lelaki nak ayat2 aku ni makin rindu aku dng dia(xbf) dha la blm smpai 2minggu kmi break..0leh kerana itu, aku pujuk dia blik tp dia ign0re aku...sdih plus kcewa..mysal xsuda


5. 23 januari 2011 aku ambil result sem 5 di k0lej...p0inter ku jatuh...


sedihnya januari ni...dengan harapan february ku dapat mngubati kekecewaan ku dalam bulan januari ni,..mesti ada hikmah di sebalik semua yang terjadi..aku kena f0cus dengan stdy aku yg penting sekarang ni..xpayah la nak kapel2 dha..masanya untk melupakn dia...sedihnya aku sedih sangat2..tp aku pcya allah maha mgetahui segala yg berlaku..Ya Allah jika ini terbaik buat aku, aku terima dengan hati yang terbuka..mcntai mu adalah yang paling utma..thank you ALLAH



No comments:

Post a Comment